- Ieri, într-un spațiu comercial din City Mall unde până anul trecut era librăria Diverta, se afla un magazin cu articole sportive cu o reclamă de mari dimensiuni: "There will always be haters". Hodoronc-tronc, ce treabă aveau iubirea şi ura în acel context? Eu eram cu Miruna, care îşi căuta o pereche de pantofi sport roz, pentru că albaştri are deja :);
- Berea Heineken are un logo ciudat pe care îl văd când trec maşinile fimei în drumurile mele: o stea roşie în cinci colțuri cu mesajul : "Heineken Lager Beer. Premium Quality". În limba română arată şi sună ciudat, a "lagăr socialist" :));
- Berea Heineken are un logo ciudat pe care îl văd când trec maşinile fimei în drumurile mele: o stea roşie în cinci colțuri cu mesajul : "Heineken Lager Beer. Premium Quality". În limba română arată şi sună ciudat, a "lagăr socialist" :));
- Michel de Montaigne spunea că nu vede vreo deosebire între plăceri: a te plimba sau a mânca ceva bun, a citi sau a asculta o melodie preferată - toate acestea sunt echivalente valoric. Aşadar plăcerea cercetătorului în ştiințele naturii poate fi la fel de intensă ca o noapte petrecută cu o femeie frumoasă, corect? Şi-atunci de ce să le disprețuim pe unele în favoarea altora? Într-o zi, m-am surprins savurând un interviu dintr-o carte despre tranziția României din ultimii 25 de ani şi zâmbind. Uneori zâmbeşti când întâlneşti o idee ca înaintea unei femei de toată splendoarea. Aşa te surprinde inteligența estetică a vieții când dă naştere unor ființe umane superbe, la fel cum gândurile cuiva pot să genereze în mintea altcuiva o plăcere estetică prin sprinteneala, creativitatea sau adevărul lor spus cu stil. Chiar şi un adevăr istoric poate să capete pentru mintea omului studios anvergura hedonistă a îndrăgostirii.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu