sâmbătă, 27 septembrie 2014

De ce votez cu Iohannis


Pentru că e fix treaba mea cu cine votez și ce cred eu acum, după 25 de ani de când alți tineri au murit pentru mine și acest drept, oricât de securisto-comunisto-pesedist mă lucrează cei de la serviciu și oricât mi-ar faulta smartphone-ul - deși am un abonament uriaș la Vodafone și nu cartelă preplătită -, internetul sau viața de zi cu zi sclavii lor informatici, ca oricărui lider de opinie. Pentru că tatăl meu a fost membru PNL după 1989 și chiar avea un PFA din care spera să se descurce pe cont propriu cu meseria lui și cu spirit antreprenorial, iar nu fiind asistat social și milogindu-se la contracte cu statul sau la pomeni electorale. Pentru că mi se pare o mizerie ce îi face Ponta lui Stelian Tănase la TVR. Pentru că tot bolșevicii pesediști au desființat TVR Cultural și au amputat Institutul Cultural Român. Pentru că Muzeul Literaturii Române încă nu are un sediu sub actualul guvern. Pentru că anul școlar a început fără manuale pentru copiii de clasa I și a II-a. Pentru că nu meriți să fii elev de liceu cu note de 3 și 4 la concursul de admitere. Pentru că nu poți fi student fără Bacalaureat. Pentru că în ultimul sfert de secol am avut numai aberații legislative în educație. Pentru că nu mai poți deosebi azi între impostorii de cartier și acele instituții care ar trebui să ofere siguranță publică, numite servicii secrete. Pentru că vreau să fie apreciată corect munca și valoarea fiecăruia.
Iarăși, pentru că zilele trecute o femeie stătea pe holul instituției unde lucrez și privea cu teamă la oricine ieșea din cancelarie, ținând la piept dosarul pentru bursă, deși respectul nu înseamnă teamă, ci încredere, iar noi suntem prestatori de servicii educaționale și nu torționari pentru copilul său. Pentru că, de fapt, încă nu avem democrație, ci o clică transpartinică nesimțită cu reflexe sovietice și refluxuri esofagiene care dresează oamenii și se folosește de ei încă de mici până la senectute și chiar după moarte, punându-i să voteze cu epitaful pe piept. Pentru că nu m-am însurat de două ori ca să nu ajungă să mă înjure copiii mei într-o țară bolnavă (așa m-a ironizat un coleg de la un alt liceu prin elevii de calitate cărora le-am recomandat să studieze acolo când mi-au cerut sfatul: "Nu s-a însurat încă?" și "Nu s-a tuns?" Nu m-am tuns, port plete de 20 de ani ca formă de protest la toate aceste aberații care îmbolnăvesc societatea și relațiile dintre oameni, amice! Și știu că din aceleași motive tu nu ai vrut să ai copii). Pentru că votez de fapt un om și spiritul unei civilizații la care aspirăm cu toții. Pentru că - de la Alexandru Ioan Cuza încoace, numai germanii au făcut ceva de calitate în România, unindu-ne provinciile. Pentru că nu mai pot cu ăștia de acum. Pentru toate acestea îl votez pe Iohannis. Și pentru că așa vreau eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu