joi, 14 august 2014

O familie cool



Ea, blonda beton cu tot ce-i trebuie, cam pe la 30 de ani (da, știu că am făcut o fixație în ultima vreme pentru blonde, trebuie să mint? :)), plus un costum de baie albastru deux-pieces, vine din apa înspumată a mării însoțită de copilul care duce într-o mână un pușcoci din burete pentru stropit și în cealaltă o găletușă cu apă. Ea mai aduce două multicolore și se apropie veselă să umple mini-piscina gonflabilă de lângă șezlong. Plaja e aglomerată, abia dacă am prins loc sub o umbrelă lângă o doamnă cam la menopauză. Dar să revin la blonda mea - pardon, a unui semen de-al meu cu short galben și ceva mai multe kilograme decât mine, semn că și bea mai multă bere -, Whatever, îmi place atmosfera sau îi accept mental existența prin contiguitate cu soția lui și cu atmosfera pe care o degajă ea, care chiar e cool și îmi închipui că e fericită. Se tachinează probabil: semenul meu comentează ceva ironic văzând-o venind, apoi trage leneș dintr-o țigară. Pesemne că a enervat-o comentariul, pentru că a luat din brațele copilului arma de stropit și a lansat un jet spre soț. Bineînțeles că n-a calculat cum trebuie și încă trei dame tolănite pică victime pe traseu. Sar tustrele în picioare parcă arse ori înghețate brusc. Urmează un șir de scuze și explicații, dar deja îmi aruncam privirile pe un ziar, încercând astfel să păstrez discreția și câteva aparențe, cum e civilizat în situații de genul acesta. Totuși, cred că zâmbetele mi se transformau în hohote de râs cu greu reținut, asta înseamnă că va trebui să înlocuiesc berea cu ceva mai soft și care nu lasă urme pe abdomen dacă vreau să râd comod. Apoi toată lumea s-a liniștit, fiecare citind câte ceva sub privirile indulgente ale soacrei. O soacră și ea cool, mi-am închipuit, de vreme ce noră-sa era foarte destinsă. Un incident fericit ce a distrat majoritatea oamenilor din jur fără să strice armonia unei familii. O familie naturală și cool.  

 Și un teoretician care transmite mesaje optimiste, pentru că de mai multă încredere avem nevoie în societate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu